Ugebrevet MEALS har i den grad forøget sin modtagerkreds i det forgangne år.

Ikke alene øges oplaget markant, men Ugebrevet læses også som aldrig før.

Hvor ugebrevet i 2002 havde en læserfrekvens på ca. 20 % ud af ca. 5.000 modtagere, så øgedes den i 2003 til over 35% ud af 9.000 modtagere.

Men det første Ugebrev i 2004 toppede med en læserfrekvens på over 45%.

Ud over glæden ved, at vore artikler mere og mere er det man læser, så har det også en betydelig værdi for ugebrevets store nyhed om, at vi fremover vil optage annoncer i ugebrevets artikler. Ønsker de at høre nærmere om dette spændende indslag bedes de ringe 44 99 90 01 eller Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Også tilgangen af nye modtagere er eksploderet.

Hvor vi i 2002 i gennemsnit fik 5 nye om ugen, fik ugebrevet i 2003 over 20 nye om ugen. Vi forventer, at dette tal vil stige yderligere i 2004.

Vi hilser vores nye abonnenter velkommen og vil derudover være meget glade for, hvis rigtig mange af vore læsere vil anbefale kollegaer og andre med interesse for fødevarer i professionelt regi til at tilmelde sig e-mail Ugebrevet MEALS. Det er gratis, og vi garanterer, at vi ikke videregiver vores adressekartotek.

Vores mål for 2004 er at komme forbi 10.000 modtagere. 

- Vi gør samtidig opmærksom på, at ris & ros, gode ideer til nye tiltag på hjemmesiden, indlæg i "ugens mening" og i det hele taget inspiration fra vores læsere, vil blive modtaget med stor interesse og i en positiv ånd.

Stjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktiv
 
Hvilket discountsupermarked handler du oftest i?