ISO blev - som så mange andre - ramt af for ringe omsætning i deres online butik, og derfor har de besluttet at lukke den.

En af årsagerne kunne være, at der har været for lidt aktuel information for kunderne.
Der var ingen at spørge...

ISO skulle muligvis have haft en redaktør tilknyttet online butikken, så kunderne og mulige nye kunder kunne opleve at få spændende daglig nyhedsinformation om det ene og andet om fødevarer. ISO's hjemmeside har ganske vist - udover sortiment og det er naturligvis alfa og omega - både opskrifter og slagtilbud; men der mangler ligesom et redaktionelt forbindelsesled - måske noget i retning af datidens "Tørsleff Information" men i moderne tilsnit.

Der er himmelvid forskel på en online catering grossist og en online leverandør til forbrugeren.

Storkøkkenkunden har som regel nok i at få oplyst sortiment og pris samt eventuelle knaldtilbud.

Den almindelige forbruger har også brug for disse informationer, men vil også opleve at være kunde, som der bliver kræset for fx ved løbende nyttige aktuelle oplysninger og en spørgsmål og svar e-mail service m.v.

Online er i sig selv en lidt kold facon uden personlig betjening.
Kunsten for online butikken består i at etablere den varme linie ud til forbrugeren.
Uden dén er det vanskeligt at få succes med en online butik.

Stjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktiv
 
Hvilket discountsupermarked handler du oftest i?