Sealed Air Denmark A/S

12 måneder efter opkøbet af Diversey har Sealed Air udviklet et omfattende spektrum af unikke nye "jord til bord" emballage- og hygiejneløsninger. Virksomhedens kundeværditilbud i sektorerne for fødevarer og drikkevarer gør det muligt at levere uovertruffen driftseffektivitet til forarbejdningsvirksomheder, detailhandlere og foodservice-virksomheder, en forbedret kundeoplevelse og øget bæredygtighed hele vejen rundt. Fuld integration af den kommercielle organisation er nu tilendebragt og frøene er dermed sået til lovende kunde-synergier i hele verden. En "A til Z"-tilgang begynder med at sikre hygiejniske forhold i husdyr- og kvægbedrifter og strækker sig helt frem til levering af sikre, sunde og bekvemme fødevarer til forbrugeren. Moreno Dezio, chef for Food & Beverage Europe, Sealed Air, siger: "Jeg er yderst tilfreds med den meget positive kunderespons på vores nye værdibaserede tilbud. To markedsledere på henholdsvis emballage og hygiejne er slået sammen og har vist deres enorme kapacitet til at gøre en målbar forskel for hele fødevareproduktion, og vi begynder at kunne se udbyttet af dette".

Kundedrevet køreplan

De nye tilbud til fødevare- og drikkevareindustrien fra Sealed Air har sine rødder i omfattende forbrugerundersøgelser og markedsindsigt. Moreno Dezio forklarer denne strategi: "Vi er fast besluttet på målrettet at løse de problemer, som vores kunder prioriterer højest. Samarbejde med førende producenter, detailhandlere og foodservice-kunder, kombineret med vores omfattende forbrugerundersøgelser, gør os i stand til at fokusere vores ressourcer og kapacitet på det, der virkelig betyder noget for vores kunder". De nye fælles forretningsmæssige spidskompetencer er fødevaresikkerhed, forlængelse af produktholdbarhed, driftseffektivitet, bæredygtighed og varemærkeopbygning. Bidragydere til fødevaresikkerhed og forlængelse af holdbarheden omfatter hygiejneprocedurer, sikre og bæredygtige emballageløsninger, dedikeret uddannelse i risikostyring og antimikrobielle processer. Ambitiøs kundeeffektivitet og bæredygtighed tilgodeses med succes af faktorer som minimeret vand- og energiforbrug og optimerede samlede emballage- og rengøringsomkostninger. Og for at gøre det muligt for produkter at vinde pladsen på kundens ombejlede spisebord, understøtter de integrerede Sealed Air-løsninger til fødevarer og drikkevarer direkte varemærkeopbygningen ved effektivt at udnytte emballagens evne til at påvirke hele oplevelsen af produktet positivt. Dette omfatter en bred vifte af egenskaber, herunder at differentiere den visuelle appel, friskhed, smag, let åbning, praktisk portionsopdeling, opbevaring og endda tilberedning i emballagen, samt en stigende betydning for et miljømæssigt ansvar.

Fremtidssikring

Det omfattende sortiment af Sealed Air produkter og services til fødevare- og drikkevareproduktion er beregnet til at opbygge en stærk og bæredygtig forretning, der skaber håndgribelige og varige fordele gennem hele værdikæden. Denne nye kraft på markedet har en uovertruffen portefølje af omfattende løsninger, innovation og ekspertise inden for fødevaresikkerhed og sikring, hygiejne i produktionsfaciliteterne og beskyttelse af produktkvaliteten. Det er ingredienserne til at accelerere udviklingsprojekter, for at nå virksomhedens ambitiøse synergimål og øge sin økonomiske profil. Fusionen har skabt en virksomhed med en årlig omsætning på over 8 mia. US-dollars, mere end 26.000 medarbejdere, 145 lokale afdelinger fordelt på 62 lande såvel som 56 laboratorier.

 

For flere oplysninger om denne pressemeddelelse,

kontakt venligst Helle Andersson:

Tlf.: +45 4485 3714 eller Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Stjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktiv
 
Hvilket discountsupermarked handler du oftest i?