Messecenter Herning (MCH) bør alligevel overveje en mere aktiv besøgsfremmende pressetjeneste

Månedens spørgsmål i perioden 27. februar - 18. marts 2014 var:

Vil du besøge Foodexpo i Herning 16.-18. marts?

Svarene fordelte sig således:

Ja 28,6% 
Måske 14,3% 
Nej 57,1%

Tallene viser - som i årtier - at MEALS læsere er aktive fagfolk, som hverdag skal have et storkøkken til at fungere optimalt tilfredsstillende.

Dét indebærer naturligvis, at man er opmærksom på:

Hvad der sker, og hvad der kan ske!

Det er netop her, at messerne bliver interessante med hensyn til nye produkter & metoder.

En anden side af branchen - nemlig spiserestauranterne - ser nu også ud til økonomisk at have fremgang,

Det er ikke så meget på grund af større økonomisk optimisme hos befolkningen, men mere fordi man trods alt synes, at man trænger til lidt forkælelse og god anderledes adspredelse.

Stjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktiv
 
Hvilket discountsupermarked handler du oftest i?