Der er vist ingen tilskuere i Parken, som er klar over, at de til internationale kampe får skænket LET øl i glassene. 
Parkens udskænkningssteder gør overhovedet intet for at oplyse forbrugerne om de skiftende produkter, de kommer i glassene. Prismæssigt er der ingen forskel, så på den led kan forbrugerne ikke ane uråd om et anderledes produkt, og det er selvfølgelig heller ikke meningen.

Det drejer sig åbenbart om giffen gaffen guffen - lige ned i skuffen!

Det er usportsligt at dreje folk en knap på denne facon, og man kan undre sig over, at Forbrugerrådet ikke forlængst har stoppet den udskænkningstrafik.

Måske burde Carlsberg, som er "øl" leverandøren, overveje deres fortsatte sponsorat, for Carlsberg kan vel ikke være tjent med, at der udøves luskeri med deres produkter.

Stjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktiv
 
Hvilket discountsupermarked handler du oftest i?