Kødbranchens Fællesråd starter fra midt i september en storstilet kampagne for dansk okse- og kalvekød. 
Kampagnen begrundes ikke med manglende afsætning, men fordi man ønsker at være på forkant med den større konkurrence fra importeret oksekød. Det er en rigtig betragtning for i tidens løb er mange "sikre" varer blevet fortrængt, fordi man ikke vedvarende benyttede den enkle markedsføringslære: "sig navnet".

Forbrugerne vil opleve reklamespots på TV2, informations- og opskriftsbrochurer i slagterbutikkerne og trafikreklame, således at de hele tiden vil blive mindet om kampagnens slogan "Smagen er bøf".

Det har længe været stor interesse for at få kommunikeret spisekvalitet ved dansk kalve- og oksekød ud til den danske befolkning, og derfor er smagen kampagnens omdrejningspunkt. Det fortjener kødet også.

Selvom kampagnen er målrettet den "almindelige" forbruger, så vil Kødbranchens Fællesråd sikkert ikke have noget imod at landets professionelle madfolk kigger med på tv eller læser i brochuren. Den indeholder nogle spændende opskrifter, som på udmærket vis også vil kunne inspirere landets kokke.

Stjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktiv
 
Hvilket discountsupermarked handler du oftest i?