Graasten Salater A/S

I løbet af efteråret 2004 vil designet på Graastens flasker og tuber ændre sig på en del punkter.

Alle de populære varianter skifter udseende

'Som led i Graastens igangværende mærkestrategi med implementeringen af nyt logo etc. er tiden kommet til at redesigne profilen på flaskevarerne samt tuberne,' fortæller Mikkel Johansen, marketingchef hos Graasten. Det gælder for både de velkendte klassikere som remoulade, mayonnaise, ketchup og sennep, men også vores dressingsvarianter får et kærkomment ansigtsløft, således etiketterne nu fremstår meget imødekommende og i endnu højere grad indbyder til køb.

Graasten sætter øget fokus på emballage­kommunikation

For Graasten er en appellerende emballageprofil blevet stadig vigtigere på et marked med stor konkurrence om kundernes gunst, og det nye tiltag skal ses som led i ønsket om, at Graasten fremadrettet vil arbejde meget med emballagen som en effektiv og målrettet kommunikator.

Et lille udsnit fra paletten af Graastens flaskevarer i nyt design. 900 grams flaskerne får et tilsvarende designløft.
Et lille udsnit fra paletten af Graastens
flaskevarer i nyt design. 900 grams-
flaskerne får et tilsvarende designløft.

 

'Med den nye flaske- og tubeprofil, mener vi, at det på positiv vis er lykkedes os at forene nyt med 'gammelt', da vi samtidig har været meget bevidste om at bibeholde en stærk identitet på vores produkter og samtidig kommunikere de rigtige 'Graasten'-værdier - værdier som vi ved, at kunderne hæfter sig ved og er glade for,' slutter Mikkel Johansen.

Stjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktiv
 
Hvilket discountsupermarked handler du oftest i?