For nogle år siden gik besøgstallene op, men i de seneste par år er besøgstallene faldet markant på på de førende danske fødevareudstillinger i Bella Center og Messecenter Herning. Det samme forhold gør sig også gældende mange steder i udlandet.¤

Såvel Bella Center som Messecenter Herning er de senere år gået over til elektronisk tilmelding. Denne moderne tilmeldingsform kan sagtens med succes være anvendelig, men man skal samtidig være opmærksom på, at markedsføringen også skal være tilsvarende moderne altså med link til tilmeldingskuponen. Fx har papirannoncer ikke link. 

Naturligvis skal man have en tilpasset markedsføring, men det værste er, hvis suset mangler. Vi mener, at producenterne hele tiden gør sig store anstrengelser for at produktudvikle, også i retning af hvad der er oppe i tiden hos forbrugerne, men det hører også med, at udstillingsarrangørerne viser nytænkning og iderigdom.

Ugebrevet MEALS har tradition for i passende tid før fødevareudstillinger i Bella Center og Messecenter Herning at spørge sine læsere om de agter, måske agter eller ikke agter at besøge en forestående fødevareudstilling.

Den næste fødevareudstilling er TEMA i Bella Center i slutningen af februar 2007. Vi offentliggør besvarelserne JA, MÅSKE, NEJ medio januar 2007. 

Stjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktiv
 
Hvilket discountsupermarked handler du oftest i?