For gæster med særlige behov

Scandic bliver den første hotelkæde, der samler al information til gæster med særlige behov på ét og samme sted. På hvert eneste Scandic-hotels hjemmeside finder man svarene på de 80 mest stillede spørgsmål.

Det kan fx være, hvor langt der er fra parkeringspladsen til hotellets indgang, om der er teleslynge, eller hvor bred døråbningen ind til værelset er.

Man søger gerne information, når man skal vælge hotel eller mødelokaler, og stiller spørgsmål ud fra egne individuelle behov. Hotellerne ser forskellige ud, men mange¤gæster har forskellige behov. Derfor kan det være vigtigt, at man tilbyder den information, som resulterer i, at den enkelte kan vælge det sted, der passer bedst.

Scandic har de seneste måneder gennemgået alle sine hoteller og har målt, prøvet og analyseret de forskellige muligheder og forhindringer.

At rejse med særlige behov stiller som regel¤større krav til planlægningen, og her vil den nye information¤lette betydeligt¤inden rejsen.

Scandic nøjes ikke med at oplyse, at hotellet er tilgængeligt for alle, men fortæller også hvordan, og hvilke forhindringer man kan støde på.

Det hele på hotels hjemmeside. www.scandichotels.dk 

Stjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktiv
 
Hvilket discountsupermarked handler du oftest i?