Fordi de har en forretning, der skal køre

Månedens spørgsmål i september 2011 var:

Discount har stor fremgang. Det skyldes overvejende:

Svarene fordelte sig således:

Bedre kvalitet til prisen 19,4% 
Bedre tilbudsvarer 48,4% 
Udvidede åbningstider 22,6% 
Hurtigere gennem kassen 6,5% 
Andet 3,2%

Meals læserkreds er som bekendt overvejende fagfolk i kantiner, restauranter og lignende steder, hvor kvalitet og billigst mulig indkøbspris skal gå hånd i hånd for at få forretningen til at køre.

Ovennævnte svar giver et godt fingerpeg om, hvad indkøberne lægger vægt på.

Vi er næsten sikre på, at man ville få nogenlunde de samme procentsvar, hvis Meals målgruppe mere udpræget end tilfældet er var private husholdninger. 

Stjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktiv
 
Hvilket discountsupermarked handler du oftest i?