Løs derfor  abonnementskort til deres væksttog

Kineserne oplever en fantastisk velstandsfremgang, og det gælder også for den store middelklasse. Der bliver derfor mere og mere efterspørgsel efter gode, sunde og sikre kvalitetsfødevarer, og netop på disse¤områder bør danske produkter kunne gøre sig godt gældende.

Ganske vist er danske fødevarer relativt dyrere, men kineserne får¤bedre og bedre råd til at købe den gode gennemkontrollerede danske kvalitet.

Made in Denmark kan muligvis igen blive sagen for vores eksport.

Arla og Danish Crown gør sig allerede godt gældende. I 2010 var andelen af landbrugs- og fødevareeksporten på 9 milliarder kroner svarende til ca. 42 procent af vores samlede eksport til Kina, men prognosen viser, at det er realistisk, at dette tal øges til 11 milliarder kroner i 2011.

Kina er et nyt og ungt marked, hvor det gælder om at være til stede. Danmark er naturligvis ikke ene om denne vision, så forudsætningen for at være på det kinesiske væksttog er, at vi hele tiden løser billet til toget.

Stjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktiv
 
Hvilket discountsupermarked handler du oftest i?