...eller kan Copenhagen Food Fair i Bella Center 24.-27. februar 2013 vise vejen til et større publikum igen

Mmm..

For bare få år siden gik besøgstallene hele tiden i vejret, men i de senere år er besøgstallene i stedet faldet fra gang til gang på de førende danske fødevareudstillinger.

Det er måske ikke et klart udtryk for, at standholderne har fået mindre ud af at stille op, for i dag er det udpræget fagfolk, som besøger disse messetyper. De er naturligvis vigtige besøgende, men behøver ikke altid at være nøglepersonerne.

Man¤skal¤ikke¤underkende betydningen af et stort & bredt publikum, for mange såkaldte "osere" er i mange tilfælde netop de første, som op i systemet i virksomheden påpeger nødvendigheden af nye anskaffelser!

Producenterne gør sig store anstrengelser for at produktudvikle, men det hører også med, at udstillingsarrangørerne viser nytænkning, iderigdom og markedsføring for at tiltrække tilstrækkeligt af publikum. Der skal to til en Tango.

Der er store omkostninger forbundet med at være udstiller, så der er ikke meget ved at stille op med sine gode og spændende produkter for så at stå og skulle spejde efter den næste besøgende. Det skal gå slag i slag.

Om godt en måned åbner Copenhagen Food Fair i Bella Center, København, og arrangementet imødeses med spænding i hele branchen med mad & drikke samt køkkenudstyr.

MEALS læsere, som i høj grad er fagfolk, har gennem årtier vist sig som meget ivrige besøgende på sådanne messer, og på denne måde i mange tilfælde hentet god inspiration til driften i deres virksomhed.

Stjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktiv
 
Hvilket discountsupermarked handler du oftest i?