Det skal kunne betale sig at producere !!! I snart tyve år har utallige politikere, økonomer, vismænd, fagforeninger, professorer og mange andre¤diskuteret stolpe op og stolpe ned om, at det skal kunne betale sig at arbejde. Diskussionen er nærmest uden mening - alså spild af tid, for sagen er nemlig kun, AT DET SKAL KUNNE BETALE SIG AT PRODUCERE. Så løser næsten alle problemer sig selv,¤også at det betaler sig at arbejde! Det kræver ganske vist sin mand og for tiden sin kvinde at agere i overensstemmelse med globaliseringen. MEALS

Produktion af kunstigt kød har tidligere været oppe og vende. Men det skabte ikke den store interesse for sagen. I disse dage har en 'hakkebøf' produceret af kunstigt kød skabt stor omtale i næsten alle medier. Det har også været diskuteret om kødbranchen i traditionel forstand vil kunne hamle op i konkurrence med det nye 'kød'. Det fik os til at tænke tilbage på Kødbranchens Fællesråd, som i 2004 udgav¤ brochuren 'Kødets Lyst' med¤sensuelle billeder, der¤skulle inspirere forbrugerne til¤at forbruge mere kød. Hvis den nye kunstige bøf ikke på samme måde kan inspirere, så giver vi den ikke mange chancer for indpas. MEALS

Supermarkeder sælger godt både af luksusvarer og discount. Mens danskerne fortsat køber i discountbutikkerner hentes samtidig også mere luksusprægede fødevarer ned i indkøbsvognen. Både Dansk Supermarked og Coop mærker stigende interesse for de dyrere eller mere specielle fødevarer. Men uanset varetype, så tillægger danskerne prisen stor betydning. Kilde: Jyllands-Posten

Stjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktiv
 
Hvilket discountsupermarked handler du oftest i?