Arla Foodservice

Forbruget af mejeriprodukter har været faldende i Danmark. Den nedgang vil Arla forsøge at vende med at sætte minimum 120 nye produkter i søen i år og næste år.
- Vi skal sælge flere varer i Danmark, så vi har skruet op for innovationen og for vores investering i markedsføring. I en årrække er salget faldet med omkring en halv pct. i snit om året. Det skal vendes, så vores volumen stiger med et par pct. årligt. Der kommer nyt allerede her i andet kvartal, og målt i mængder vil vi få vækst i år, siger direktør Tomas Pietrangeli til Børsen.
Tomas Pietrangeli blev for et halvt år siden sat i spidsen for Arla-divisionen Consumer Denmark, som med en omsætning på omkring 7 mia. kr. i fjor udgør op mod 10 pct. af koncernomsætningen.
Det skriver Børsen.

Stjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktiv
 
Hvilket discountsupermarked handler du oftest i?