Af Dragsbæk A/S
Danskerne bliver i disse dage præsenteret for et nyt alternativ til Kærgården.
Det er Thisted virksomheden Dragsbæk A/S, som lancerer det smørbare blandingsprodukt, Bakkedal.

I de seneste syv år har virksomheden arbejdet målrettet med den store udfordring, det er at give forbrugerne en valgmulighed i form af et nyt smørbart blandingsprodukt, hvor smagen er i top.

Det er jo smagen, der er afgørende for forbrugernes valg. 

Nu er virksomheden klar og er sikker på at præsentere et produkt, som falder i danskernes smag.

Ud over smagen, som har haft højeste prioritet, har det været vigtigt at skabe en god, smørbar konsistens, der holder længe, så produktet ikke bliver for blødt, når det står på morgenbordet.

Hos Dragsbæk har man naturligvis løbende smagt, duftet, testet og tilpasset produktet, og i en ny forbrugertest fra ACNielsen AIM bliver det fremhævet, at:

  • "smagen er overraskende god"
  • "konsistensen opleves netop som smørbar, men ikke for blød. I særdeleshed er det Bakkedals evne til at holde sig fast i konsistensen i længere tid uden for køleskabet, respondenterne ser som et udpræget benefit ved produktet".

Bakkedal er lavet på basis af smør og planteolier, rørt efter en ny og nænsom blandingsmetode og indeholder udelukkende naturlige råvarer.

I første omgang er Bakkedal på hylderne i Dansk Supermarkeds forretninger Netto, Føtex og Bilka samt i SuperBest-kæden. Snart venter man, at Bakkedal er ude i den øvrige detailhandel.

På Herning messen Hotel, Restaurant og Catering 3.-6.marts 2002 vil storkøkkenerne få lejlighed til at stifte bekendtskab med produktet.

Stjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktiv
 
Hvilket discountsupermarked handler du oftest i?