November måneds internet spørgsmål til vore læsere lød
Smager det fedtfattige pålæg lige så godt som det almindelige?

Resultat JA 50,9%
NEJ 49,1%

Man må formode, at resultatet kommer bag på mejeriernes, slagteriernes, organisationernes marketingfolk, for hidtil har de ikke ofret mange kroner eller tid på information om disse produkter, til trods for at produkterne påskønnes af over 50 procent af forbrugerne.

MEALS læserkreds varetager totalt de fleste daglige måltider i Danmark, og derfor må man håbe, at nærværende undersøgelse vil medvirke til at fx mejerier, slagterier og organisationer fremover vil synes, at markedsføring af produkter, som over det halve af befolkningen synes om, er værd at satse på. I hvert fald har vi bøger om marketing - ganske vist af lidt ældre dato - som anbefaler, at satse på forbrugerne.

Stjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktiv
 
Hvilket discountsupermarked handler du oftest i?