MEALS har med udgangen af maj afsluttet sin månedlige markedsundersøgelse.

Spørgsmålet i undersøgelsen lød:
Har De smagt en af Carlsbergs nye øl?
JA 45,7 %
NEJ 54,3 %

Vi omtaler normalt ikke os selv i forbindelse med disse undersøgelser, men annonceafdelingen for vor halvårlige publikation Catering Guiden har alligevel bedt redaktionen om at nævne, at 45,7% "smagt" for et NYT produkt er ret usædvanligt.

TV2 har den folkekære og fortræffelige skuespiller Axel Strøby til at fortælle om tv-stationens gode reklameværdi. Han beretter i superstil om, at ved reklamering i TV2 opnåede et produkt 28% større kendskab.

I vor undersøgelse spurgte vi med overlæg ikke om begrebet kendskab. Grunden var, at vi ønskede, at vor målgruppe kantiner, restauranter, institutioner, butikker/kæder m.v effektivt skulle ud af busken.

Ikke mindst fordi vor annoncesælger til Catering Guiden Niels Christensen jr tit bliver spurgt: Giver det noget at annoncere i Catering Guiden?

Vi har, som andre medier heller ingen annonce-resultat-garanti; men vi har en målgruppe, som totalt varetager flest daglige måltider i Danmark, og som (jvfr undersøgelsen) i høj grad ønsker at vide, hvad de serverer!

Har De lyst til at modtage yderligere materiale om Catering Guidens næste udgave¤så skriv til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. eller ring på 44 99 90 01.

venlig hilsen
Meals
- det er lige til

Stjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktiv
 
Hvilket discountsupermarked handler du oftest i?