I udvalgte medier vil Fødevareministeriet igen sætte focus på Øøøø.

Ligesom tidligere vil hjemmesiden være et fast element, og indtil nu har hjemmesiden haft knapt 13.000 besøgende, hvor ikke mindst konkurrencen med gode gevinster har haft brugernes interesse. Ministeriet oplyser, at de er godt tilfredse med besøgstallet.

Kampagnen har kørt i ca. 80 dage dvs med et gennemsnitligt besøg på ca. 160 pr. dag. (Hvis deres besøg inkluderer robotter, er det reelle besøgstal sandsynligvis nærmere godt 100 pr. dag).

Da der har været tale om en omfattende kampagne ovenikøbet med en forbrugervenlig konkurrence målrettet hele Danmarks befolkning indbygget, så ville vi umiddelbart have forestille os, at et langt højere besøgstal havde været tilfældet. MEALS hjemmeside har haft langt flere besøg uden brug af eksterne aktiviteter.

Stjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktiv
 
Hvilket discountsupermarked handler du oftest i?