Månedens spørgsmål¤i oktober 2005 var:

Tror du Lidl holder skansen som Danmarks billigste discountbutik?

Svarene fordelte sig således:

Ja 51,1%
Nej 48,9%

 

Det må være mere end frustrerende for¤de¤ øvrige danske discountbutikker, at Lidl¤uden at have brugt en krone på markedsføring - udover et par frimærker til breve med pressemeddelelser - har opnået forbrugernes tillid til, at de holder skansen som Danmarks billigste discountbutik.

De må spærre øjnene op¤på Handelshøjskolen...

Mange kendte danske virksomheder¤ofrer millioner af markedsføringskroner for¤bare¤at stoppe deres mærkers tilbagegang.

Lidt's markedsføring genskaber¤interesse for den gamle sandhed: Reklamens magt er underfuld...

Kommentar af John Albert Christensen

 

Stjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktiv
 
Hvilket discountsupermarked handler du oftest i?