Easyfood A/S

Danmarks mest innovative brødproducent Easyfood går til tops i fire kategorier i en ny stor kundeanalyse af fødevarebranchen. Det er særligt Easyfoods fokus på innovation og produktkvalitet, der har bragt vækst­virksomheden højt op på kundernes rangliste.

Nummer et på markedsposition.
Nummer et på innovation.
Nummer et på information.
Nummer et - sammen med en anden virksomhed - på produktkvalitet.

Det gik godt for Danmarks tredjestørste brødproducent Easyfood i den såkaldte FACTUM-analyse, der netop er blevet offentliggjort. Analysen laves hvert andet år af et uafhængigt analyse­bureau blandt fødevarebranchens grossistkunder - og de placerede altså Easyfood forrest i fire kategorier - i den ene dog sammen med en anden virksomhed - blandt 22 fødevarevirksomheder.

"Siden starten af Easyfood har vi slået på, at vi skulle være en fleksibel og innovativ partner med høj kvalitet og høj service. Derfor glæder det mig virkelig meget, at vi netop i de fire kategorier scorer højest af alle virksomheder. Det viser, at vi har set rigtigt," siger adm. direktør Flemming Paasch, Easyfood.

"Med analysen har vi samtidig en mulighed for at måle, om vi hele tiden kommer tættere på vores vision, og det må vi sige, at vi nu gør. Kunderne skal gerne ringe til os, når de har en udfordring, og undersøgelsen viser med al tydelighed, at de godt er klar over, at det er det, de kan bruge os til,"
tilføjer han.

Easyfood har fra starten satset på et tæt samarbejder med kunderne, så koncepterne blev så optimale som muligt.

"Analysen bekræfter, at vi har de rigtige produkter og den rigtige viden, og at det var rigtigt af os at satse på skræddersyede koncepter. Disse koncepter leverer vi til forskellige kunder, heriblandt nogle af Europas førende convenience kæder. Bl.a. samarbejdet med disse er med til at give os en stor viden, som vi kan bruge i forhold til andre og nye kunder," siger Flemming Paasch.

For nylig fik Easyfood i København også overrakt Dansk Fødevare Forums kvalitets- og innovations­pris. Prisen går en gang om året til en virksomhed, der på en exceptionel måde har udvist innovation og kvalitet. Desuden modtog Flemming Paasch tidligere på året Innozone-prisen, der hvert år tildeles en innovativ person eller virksomhed i Trekant­området.

Stjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktiv
 
Hvilket discountsupermarked handler du oftest i?