Den afgørende beslutning: Gensyn eller farvel

Mange spisesteder kunne sagtens have brug for flere gæster. Man må i branchen hele tiden have blik for at kravet til kvalitet - ikke mindst på grund af nutidens gæsters gode kendskab til fødevarer - skal være opfyldte. Men samtidig skal det ikke forlede restaurationerne til at tro, at man er parat til at betale det hvide ud af øjnene for et måltid mad.

Nutidens gæster stiller store krav hele vejen rundt. Kan du honorere dem, er du in business, ellers får du det svært!

Man skal vide, hvad man har med at gøre. Råvarerne skal behandles optimalt. Det er ikke nok bare at købe et godt stykke kød, man skal også have viden om at behandle kødet, så kvaliteten er bevaret, når det kommer ind på bordet.

Debatten om kvalitetsstyring er relativ ny, men nødvendig, hvis man vil have kunder til spisning, og især hvis man ønsker, at de sætter sig ved bordet igen og igen.

Men der er også andre faktorer, der bestemmer om det skal være gensyn eller farvel. Besøget skal i forhold til spisestedets prismæssige niveau leve op til udmærket kvalitet hele vejen rundt. Omgivelser, service og servering tæller også afgørende med i den samlede bedømmelse.

 

Stjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktiv
 
Hvilket discountsupermarked handler du oftest i?