Månedens spørgsmål i perioden oktober 2009 var:

Trænger danske fødevaremesser til fornyelse?

Svarene fordelte sig således:

Nej, de er gode som de er 6,2%
Ja, jeg får næsten ingen ny inspiration 67,7%
Ved ikke 26,2%

 

Disse svartal må i meget høj grad give både¤arrangører som udstillere noget at tænke over!

67,7% svarer direkte, at de næsten ikke får ny inspiration ved at besøge vore fødevaremesser. Kun 6,2% svarer, at de er tilfredse med fødevaremesserne, som de er.

MEALS har i de senere år hørt igen og igen, at fødevaremesserne efterhånden mangler suset eller et lignende udtryk for, at messerne virker som noget, man har set for ofte før.

Det er naturligvis først og fremmest arrangørernes opgave at skabe inspirerende fornyelse. Bella Center og MCH (Messecenter Herning) har hver for sig to år mellem sine fødevaremesser, så man skulle mene, at der var tid til at udvikle arrangementet.

Besøgstallene har været faldende, og det kan nemt hænge sammen med, at messene fra gang til gang mangler ny tiltrækningskraft.

- Bliver næste gang mon lykkens gang?

 

Stjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktiv
 
Hvilket discountsupermarked handler du oftest i?