Man starter dog kun med 30 varetyper

Mmm..

Med en ny serie af økologiske basisvarer som havregryn, mælk og hakket kød til lavere priser, går Irma ind i kampen for sit hidtil største fremstød for økologien.

I dag har Irma Danmarks højeste andel af ØKO-salget nemlig 28 procent.

Med den nye serie, Irmas Øko Hverdag, der i første omgang omfatter 30 nye varer, vil Irma forsøge at skaffe sig flere kunder. 

Det lyder som en svær opgave, og en fare kan lure ved, at de fine kunder, som de i dag besidder, ikke vil slås i hartkorn med discount!

Priserne skulle dog kun blive 10 - 20 procent lavere end vare-typerne hidtil har kunnet købes til. Om det er tilstrækkeligt vil tiden vise.

Irma siger, at de har Danmarks mest loyale ØKO-kunder, men har alligevel nu erkendt, at der skal mere til.

Irma er generelt en dyr butik at handle i, så mon ikke det også vil være klogt generelt at tage et pristjek i hele butikken.

En helt anden Irma nyhed, som både nye & gamle kunder vil være betænkelige ved, er, at:

Irmas ikoniske lysreklame ved søerne i København, Irma-Hønen vil blive ændret til Ørma.

 

 

Stjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktivStjerne inaktiv
 
Hvilket discountsupermarked handler du oftest i?